HLEDAT
MENU

Recenze kytarový efekt Fulltone OctaFuzz

Jak název napovídá kytarový efekt OcataFuzz od výrobce Fulltone kombinuje dva efekty: octaver a fuzz. Pro ty kdo neznají - octaver přidává navíc tóny ve vyšších a nižších oktávách. Fuzz je pak typickým efektem z rodiny overdrive a distortion, přičemž přináší teplý, chlupatý zvuk, charakteristický pro rockovou hudbu od Jimiho Hendrixe po stoner rock. Velice se tak podobá efektům jako jsou Big Muff nebo Fuzz Face.

Ovládání je velice jednoduché. Kromě hlavního spouštěcího tlačítka ON/OFF, jsou zde dva potenciometry a jeden přepínač módu a LED indikátor, že je efekt spuštěný. Potenciometrem VOLUME určujeme hlasitost výstupu. BOOST ukazuje sílu efektu od lehkého zkreslení po velice hutný a přebuzený zvuk. Přepínačem OCTA-FUZZ leze přepínat mezi dvěma módy - klasický fuzz a octaver + fuzz.

Efekt je vyrobený z oceli a šasi působí celkově bytelným dojmem. Modrá barva s nápisem odkazují na retro zvuk, který lze použít i pro moderní žánry. Lze nabíjet 9V baterií nebo DC adaptérem.

Naše hodnocení: 85%

Fulltone Octafuzz je ideální volbou pro kytaristy, kteří chtějí docílit teplého a velmi přebuzeného zvuku pomocí jednoduchého ovládání.

---> Prohlédnout produkty v kategorii Fuzz <---

Plusy a mínusy

+ Dva efekty v jednom
+ Bytelná ocelová konstrukce
+ Výborný retro zvuk
- Adaptér není součástí balení
- Vyšší cena

Parametry

• Materiál: ocel
  • Napájení: 9V nebo adaptér
  • True bypass
  • Barva: modrá
Hudeb-Nástroje.cz přináší levné hudební nástroje a jejich příslušenství. Vybírejte z velkého sortimentu hudebních nástrojů od oblíbených výrobců. V našich online hudebninách najdete kvalitní kytary, basové kytary, klávesy, bicí, ozvučovací techniku a plno dalších produktů z hudebního světa. Vše skladem k rychlému odeslání, s možností vrácení. Nakupte online na Hudeb-Nástroje.cz a ušetřete. U nás si vybere každý muzikant.
Vybírejte z nabídky
18800
produktů